Panasonic przedstawia LUMIX GH7 – najnowszy flagowy model bezlusterkowej serii LUMIX G z matrycą Micro Four Thirds

LUMIX GH7 oferuje wyjątkową wydajność wideo, szeroki zakres dynamiczny, dzięki nowo opracowanemu 25,2-megapikselowemu sensorowi BSI CMOS oraz ulepszoną wydajność autofokusa z detekcją fazy (PDAF).

Aby wspierać efektywny przepływ pracy wymagany w profesjonalnych środowiskach produkcyjnych, GH7 jest wyposażony w wewnętrzne nagrywanie Apple ProRes RAW*1 oraz pierwsze na świecie nagrywanie 32-bit float*2, co eliminuje konieczność dostosowywania poziomów nagrywania dźwięku podczas filmowania.

Panasonic LUMIX GH7

Wraz z gwałtownym wzrostem zapotrzebowania na treści wideo w ostatnich latach, rośnie liczba małych zespołów twórców wideo, a także zapotrzebowanie na dalsze udoskonalenia w jakości bezlusterkowych aparatów fotograficznych, oferujących doskonałą wydajność wideo i mobilność.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2009 roku, nasza seria LUMIX GH zdobyła silną reputację wśród twórców i zespołów produkcyjnych jako model znany z doskonałej wydajności podczas filmowania, innowacyjnych funkcji oraz niezawodności.

LUMIX GH7 to bezlusterkowy aparat nowej generacji, który spełnia potrzeby twórców, niezależnie od ich dziedziny artystycznej.

Panasonic LUMIX GH7

Panasonic LUMIX GH7

Wysoka wydajność, szybka reakcja i doskonała mobilność

  • 25,2-megapikselowy sensor BSI CMOS o wysokiej rozdzielczości i szybkim czasie reakcji, wraz z ponad 13-stopniowym zwiększeniem zakresu dynamicznego (Dynamic Range Boost)*3 i bogatą gradacją
  • Wykorzystanie PDAF dla wysokiej prędkości oraz wysokiej precyzji autofokusa, a także nowo dodanej funkcji rozpoznawania autofokusa w czasie rzeczywistym dla samolotów i pociągów
  • Udoskonalona technologia stabilizacji obrazu, obejmująca korekcję zniekształceń perspektywy
    w przypadku filmów oraz tryb High w aktywnej stabilizacji obrazu, umożliwiający skuteczną kompensację podczas fotografowania w ruchu
Panasonic LUMIX GH7

Udoskonalona jakość wideo i zoptymalizowane procesy robocze od momentu nagrywania do postprodukcji

  • Wewnętrzne nagrywanie wideo w formacie 5,7K 30p ProRes 422 HQ oraz ProRes RAW HQ*1.
  • Pierwsze na świecie nagrywanie 32-bit float*2, eliminujące konieczność dostosowywania poziomów nagrywania dźwięku podczas filmowania przy użyciu nowego adaptera mikrofonowego
    XLR, DMW-XLR2 (sprzedawanego osobno).
  • Umożliwia użytkownikom wczytywanie oryginalnych plików LUT i bezpośrednie stosowanie nowych kolorów do filmów i zdjęć za pomocą funkcji REAL TIME LUT.
  • Umożliwia nagrywanie proxy dla efektywności przepływu pracy oraz obsługuje natywne integrowanie aparatu z chmurą dzięki Adobe’s Frame.io, umożliwiając automatyczne przesyłanie, tworzenie kopii zapasowych, udostępnianie i wspólne pracowanie nad obrazami i filmami poprzez chmurę.
  • Nagrywanie w formacie Open Gate umożliwiające elastyczne kadrowanie do dowolnej platformy mediów społecznościowych lub potrzeb klienta.

Niezawodny w dziedzinie produkcji wideo

  • Nieograniczone nagrywanie wideo możliwe dzięki efektywnemu procesowi rozpraszania ciepła i zintegrowanemu wentylatorowi chłodzącemu*4.
  • Wygodny monitor o kącie nachylenia bez zakłóceń, który nie przeszkadza w podłączaniu kabli HDMI ani USB podczas nachylenia.
  • Zdolny do wytrzymania trudnych warunków środowiskowych dzięki odporności na kurz, zachlapania*5, oraz odporności na mróz do -10 stopni Celsjusza/14 stopni Fahrenheita.

*1 Nagrywanie nie jest możliwe na karcie SD.
*2 Dla aparatów cyfrowych z wymiennymi obiektywami, stan na 5 czerwca 2024 r., według badań Panasonic. Przy użyciu adaptera mikrofonowego XLR DMW-XLR2 (sprzedawanego osobno).
*3 Dynamic Range Boost nie jest aktywowany podczas nagrywania wideo HFR/VFR o częstotliwości 61 kl./s lub wyższej, ani podczas fotografowania SH z szybkim ujęciem. Nie jest również aktywowany przy prędkościach migawki wolniejszych niż 1/15 podczas fotografowania zdjęć, w zależności od ISO. Podczas nagrywania wideo powyżej 60 kl./s (w tym VFR), zakres dynamiczny wynosi ponad 12 stopni.
*4 Podczas nagrywania w rozdzielczości C4K/60p lub niższej obowiązują ograniczenia temperatury dla rozdzielczości przekraczających Cinema4K, VFR/HFR i ProRes. Czas nagrywania zależy od pojemności baterii i karty pamięci.
*5 Odporność na kurz i zachlapania nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli ten obiektyw zostanie narażony na bezpośredni kontakt z kurzem i wodą.
*Apple oraz ProRes są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Apple Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.
*Frame.io, logo Frame.io oraz Camera to Cloud są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi firmy Adobe w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.
*Pozostałe znaki towarowe i nazwy handlowe należą do ich odpowiednich właścicieli.
*Wszystkie funkcje mogą nie być dostępne w zależności od sytuacji.
*Projekt i specyfikacje mogą ulegać zmianie bez uprzedzenia.

Publikacja sponsorowana

Podziel się swoją opinią

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *