Amazon wprowadza wersję beta swojego oprogramowania do generowania obrazów produktowych za pomocą AI. To może być duża pomoc dla małych firm poszukujących kreatywnych zdjęć produktowych. To również może być zagrożeniem dla fotografów produktowych, którzy mogą stracić zamówienia na rzecz platform AI.
Amazon wprowadza generowanie obrazów oparte na sztucznej inteligencji, aby pomóc reklamodawcom zapewnić klientom lepsze wrażenia z reklam.
„Tworzenie angażujących i zróżnicowanych kreacji może zwiększyć koszty i często wymaga wprowadzenia dodatkowej wiedzy do procesu reklamowego” – powiedziała Colleen Aubrey, starszy wiceprezes ds. produktów i technologii Amazon Ads. „W Amazon Ads zawsze zastanawiamy się, w jaki sposób możemy zmniejszyć tarcia dla naszych reklamodawców, zapewnić im narzędzia, które zapewniają większy wpływ przy minimalnym wysiłku, a ostatecznie zapewnić lepsze wrażenia reklamowe dla naszych klientów„.
Wszyscy fotografowie produktów e-commerce powinni zacząć myśleć o dywersyfikacji. Amazon udostępnił wersję beta narzędzia, które zastępuje nudne białe tła ciekawszymi scenami. I oczywiście wszystko to odbywa się za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji.
Amazon twierdzi, że wypuścił narzędzie, aby odejść od mało inspirujących białych teł lub kiepskiego Photoshopa. Obiecuje, że nowa funkcja nie wymaga żadnych umiejętności. Być może świetna wiadomość dla małych firm, mniej dobra dla fotografa produktowego.
Colleen Aubrey, starsza wiceprezes Amazon ds. produktów i technologii reklamowych, z dumą stwierdziła: „To idealne zastosowanie generatywnej sztucznej inteligencji – mniej wysiłku i lepsze wyniki„.
Aby uzyskać dostęp do tego narzędzia, reklamodawcy po prostu wybierają swój produkt w Amazon Ad Console, klikają „Generuj” i wybierają spośród wielu opcji obrazu utworzonych „w ciągu kilku sekund”. Pozwala nawet na precyzyjne dostrojenie za pomocą zwięzłych podpowiedzi tekstowych i tworzy wiele wersji w ciągu chwili.